Ik ben nu twee keer bij Femke geweest en ze knipt echt ontzettend goed! Luistert naar je wensen en geeft advies. Mijn krullen zitten weer top!
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Lotte•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Femke was super, vakkundig,aardig, vol goede advies. Een fantastische ervaring.
En zeer tevreden over mijn kapsel en hoe ik dit kan houden.
Ten zeerste aan te raden en zal ook zeker iedereen adviseren om daar heen te gaan.
Een dikke 10
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Sija•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Femke heeft veel ervaring en is een top kapster. Kom graag in haar mooie kapsalon en ga altijd blij weer weg.
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Inge•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Was op zoek naar een goede krullenkapper. Overtuigt door de reviews koos ik Femke. Wat een goede keus. Ze heeft mijn haar geweldig geknipt! Mn krullen weer terug. Femke is eerlijk, denkt mee en geeft handige tips. Ze werkt alleen dus lekker rustig in de salon. Alhoewel Femke houdt van een praatje. Heel gezellig! Ik heb mn volgende afspraak alweer geboekt.