Zoals altijd zijn mijn krullen weer mooi geknipt, Femke weet er het beste raad mee, daarom blijf ik heel graag terugkomen en waardeer ik haar zeer!
Styled by Femke•Ladies' Haircuts
Judith•over 1 year ago
Verified review
Heel fijn! Blij om weer hier geweest te zijn
Styled by Femke•Ladies' Haircuts
Pauline•over 1 year ago
Verified review
Altijd top. Thanks Femke ————————————-—-
Styled by Femke•Ladies' Haircuts
Jana•over 1 year ago
Verified review
Inmiddels gaan we met de hele familie gezellig bij Femke langs. Krullend of stijl haar, kort of lang, het maakt niet uit. Femke is van alle markten thuis, luistert echt naar je wensen en wij gaan altijd weer tevreden naar huis.
Styled by Femke•Ladies' Haircuts
Anita•over 1 year ago
Verified review
Zoals altijd zat mijn haar weer fantastisch! dank je wel Femke