Zoals altijd zijn mijn krullen weer mooi geknipt, Femke weet er het beste raad mee, daarom blijf ik heel graag terugkomen en waardeer ik haar zeer!
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Judith•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijn! Blij om weer hier geweest te zijn
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Pauline•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd top. Thanks Femke ————————————-—-
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Jana•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Inmiddels gaan we met de hele familie gezellig bij Femke langs. Krullend of stijl haar, kort of lang, het maakt niet uit. Femke is van alle markten thuis, luistert echt naar je wensen en wij gaan altijd weer tevreden naar huis.
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Anita•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd zat mijn haar weer fantastisch! dank je wel Femke