Ben voor het eerst bij Femke geweest,en ik ben uiterst tevreden over het resultaat. Ze is vriendelijk, en heel goed in haar vak. Een echte professional!
Styled by Femke•Ladies' Haircuts
Ellen voor de eerste keer bij Femke geweest.heelproffesioneel geholpen, ik ben heel erg tevreden!•about 2 years ago
Verified review
Fantastisch geknopt en gekleurd en ook nog een gezellige middag gehad. Wat wil je nog meer.
Styled by Femke•
Ladies' HaircutsShow all…
Erna•about 2 years ago
Verified review
Wauw, Femke did it! Van donkerbruin naar caramel highlights. Precies geworden hoe ik het wilde. Femke is super kundig, legt het hele proces aan je uit en is tegelijkertijd ook realistisch. Meteen nieuwe afspraak ingepland voor de volgende sessie.
Styled by Femke•Balayage
Zarai•about 2 years ago
Verified review
Femke knipt onze krullen altijd weer perfect. Echt een Toppert!!!