Ben voor het eerst bij Femke geweest,en ik ben uiterst tevreden over het resultaat. Ze is vriendelijk, en heel goed in haar vak. Een echte professional!
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Ellen voor de eerste keer bij Femke geweest.heelproffesioneel geholpen, ik ben heel erg tevreden!•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fantastisch geknopt en gekleurd en ook nog een gezellige middag gehad. Wat wil je nog meer.
Styling door Femke•
Highlights - half hoofdToon alles…
Erna•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Wauw, Femke did it! Van donkerbruin naar caramel highlights. Precies geworden hoe ik het wilde. Femke is super kundig, legt het hele proces aan je uit en is tegelijkertijd ook realistisch. Meteen nieuwe afspraak ingepland voor de volgende sessie.
Styling door Femke•Balayage
Zarai•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Femke knipt onze krullen altijd weer perfect. Echt een Toppert!!!