Ik blijf het zeggen, de moeite waard om ruim een uur voor in de auto te zitten, altijd weer heel blij met mijn haar na een knipbeurt van Femke. En mijn dochters ook.
Styled by Femke•
Ladies' HaircutsShow all…
Miranda•about 2 years ago
Verified review
Altijd zeer tevreden en het blijft lang goed zitten, zonder dat ik daar ingewikkelde handelingen voor moet uitvoeren of dure producten moet aanschaffen.
Styled by Femke•Ladies' Haircuts
Ans•about 2 years ago
Verified review
Elke keer weer top bij Femke! Ze geeft goed advies en maakt er altijd weer wat moois van, zonder het te kort te knippen!
Styled by Femke•Ladies' Haircuts
Marit•about 2 years ago
Verified review
Femke snapte heel goed hoe ik mijn haar wilde hebben en heeft mij en m'n dochter super mooi geknipt, beide veel complimenten gekregen!