Ik blijf het zeggen, de moeite waard om ruim een uur voor in de auto te zitten, altijd weer heel blij met mijn haar na een knipbeurt van Femke. En mijn dochters ook.
Styling door Femke•
Vrouwen knippenToon alles…
Miranda•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd zeer tevreden en het blijft lang goed zitten, zonder dat ik daar ingewikkelde handelingen voor moet uitvoeren of dure producten moet aanschaffen.
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Ans•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Elke keer weer top bij Femke! Ze geeft goed advies en maakt er altijd weer wat moois van, zonder het te kort te knippen!
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Marit•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Femke snapte heel goed hoe ik mijn haar wilde hebben en heeft mij en m'n dochter super mooi geknipt, beide veel complimenten gekregen!