Zeer ervaren en kundige kapper. Super geknipt en met een volle bos krullen weer naar huis.
Styled by Femke•Ladies' Haircuts
Annelies•almost 3 years ago
Verified review
Prima behandeling. Fijne sfeer en ik wordt uitstekend geknipt.
Styled by Femke•Ladies' Haircuts
Wilma•almost 3 years ago
Verified review
Heb een top behandeling gehad bij Femke. Vond het erg fijn dat Femke overlegde i.v.m het knippen van mijn haar. Ze keek en dacht erg goed mee & het aller belangrijkste ... Femke was vooral eerlijk👌🏼.
Zeer leuke en rustige salon, voelde erg prettig.
Super bedankt Femke👍!
Styled by Femke•Ladies' Haircuts
Michelle•almost 3 years ago
Verified review
👍🏻👍🏻👍🏻
Styled by Femke•Ladies' Half Head Highlights
Yvonne•almost 3 years ago
Verified review
Femke is echt een heel goede kapper. Als ik geweest ben zit het minstens 10 weken goed. Ik hoef er nauwelijks iets aan te doen, handen door het haar en klaar.