Zeer ervaren en kundige kapper. Super geknipt en met een volle bos krullen weer naar huis.
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Annelies•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima behandeling. Fijne sfeer en ik wordt uitstekend geknipt.
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Wilma•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heb een top behandeling gehad bij Femke. Vond het erg fijn dat Femke overlegde i.v.m het knippen van mijn haar. Ze keek en dacht erg goed mee & het aller belangrijkste ... Femke was vooral eerlijk👌🏼.
Zeer leuke en rustige salon, voelde erg prettig.
Super bedankt Femke👍!
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Michelle•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
👍🏻👍🏻👍🏻
Styling door Femke•Highlights - half hoofd
Yvonne•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Femke is echt een heel goede kapper. Als ik geweest ben zit het minstens 10 weken goed. Ik hoef er nauwelijks iets aan te doen, handen door het haar en klaar.