De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
927 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Zeer ervaren en kundige kapper. Super geknipt en met een volle bos krullen weer naar huis.
Prima behandeling. Fijne sfeer en ik wordt uitstekend geknipt.
Heb een top behandeling gehad bij Femke. Vond het erg fijn dat Femke overlegde i.v.m het knippen van mijn haar. Ze keek en dacht erg goed mee & het aller belangrijkste ... Femke was vooral eerlijk👌🏼. Zeer leuke en rustige salon, voelde erg prettig. Super bedankt Femke👍!
👍🏻👍🏻👍🏻
Femke is echt een heel goede kapper. Als ik geweest ben zit het minstens 10 weken goed. Ik hoef er nauwelijks iets aan te doen, handen door het haar en klaar.
74
1
74
75
76
131
76