Wat een topper is Femke ….
Lieve aandacht en mijn kleur is geweldig
Heel we blij met mijn haar
Styled by Femke•Ladies' Root Colouring
Anita•about 3 years ago
Verified review
Ik kom al jaren bij Femke en niemand anders mag aan mijn haren komen . Ben elke half jaren zeer tevreden met alle behandelingen die ik laat doen .
Styled by Femke•
Ladies' HaircutsShow all…
Anilda•about 3 years ago
Verified review
Ze weet t beste uit mn krullen te halen, super blij met der!
Styled by Femke•Ladies' Haircuts
Chelsey•about 3 years ago
Verified review
Top wijf
Styled by Femke•Men's Haircut
Frank•about 3 years ago
Verified review
Mijn eerste bezoek aan de salon en ik ben fan! Ik had gelijk een klik met haar (hoop ook wederzijds haha) maar het was gelijk leuk en gezellig. Femke is echt een vakvrouw en heeft duidelijk passie voor het vak en haar werk. Zij neemt ze de tijd voor je (wat ik persoonlijk heel erg fijn vindt :) Daarbij stelt ze je zo goed op je gemak dat het echt fijn is om bij haar in de salon te zijn. Echt een heel leuk en fijn mens. Je krullen krijgen hier hun welverdiende aandacht van een echte professional!