Wat een topper is Femke ….
Lieve aandacht en mijn kleur is geweldig
Heel we blij met mijn haar
Styling door Femke•Kleuren - uitgroei
Anita•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom al jaren bij Femke en niemand anders mag aan mijn haren komen . Ben elke half jaren zeer tevreden met alle behandelingen die ik laat doen .
Styling door Femke•
Highlights - half hoofdToon alles…
Anilda•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze weet t beste uit mn krullen te halen, super blij met der!
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Chelsey•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Top wijf
Styling door Femke•Mannen knippen
Frank•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn eerste bezoek aan de salon en ik ben fan! Ik had gelijk een klik met haar (hoop ook wederzijds haha) maar het was gelijk leuk en gezellig. Femke is echt een vakvrouw en heeft duidelijk passie voor het vak en haar werk. Zij neemt ze de tijd voor je (wat ik persoonlijk heel erg fijn vindt :) Daarbij stelt ze je zo goed op je gemak dat het echt fijn is om bij haar in de salon te zijn. Echt een heel leuk en fijn mens. Je krullen krijgen hier hun welverdiende aandacht van een echte professional!