De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
927 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Wat een topper is Femke …. Lieve aandacht en mijn kleur is geweldig Heel we blij met mijn haar
Ik kom al jaren bij Femke en niemand anders mag aan mijn haren komen . Ben elke half jaren zeer tevreden met alle behandelingen die ik laat doen .
Ze weet t beste uit mn krullen te halen, super blij met der!
Top wijf
Mijn eerste bezoek aan de salon en ik ben fan! Ik had gelijk een klik met haar (hoop ook wederzijds haha) maar het was gelijk leuk en gezellig. Femke is echt een vakvrouw en heeft duidelijk passie voor het vak en haar werk. Zij neemt ze de tijd voor je (wat ik persoonlijk heel erg fijn vindt :) Daarbij stelt ze je zo goed op je gemak dat het echt fijn is om bij haar in de salon te zijn. Echt een heel leuk en fijn mens. Je krullen krijgen hier hun welverdiende aandacht van een echte professional!
78
1
78
79
80
131
80