Altijd fijn bij Femke.
Knippen kan zij als de beste, ik kom er speciaal en graag voor naar Amsterdam!!
Styled by Femke•Ladies' Haircuts
Anja•over 3 years ago
Verified review
Top ervaring!!
Styled by Femke•Ladies' Haircuts
Kiomy•over 3 years ago
Verified review
Ik was voor de eerste keer bij Femke, samen met mijn dochter. Wij zijn beiden super blij het resultaat, onze haren zitten weer prachtig in de krul. Femke is zeer ervaren, professioneel en heeft veel aandacht voor haar klanten. Wij komen terug!
Styled by Femke•
Ladies' HaircutsShow all…
Esther•over 3 years ago
Verified review
Eerlijk zeer deskundig en professioneel geknipt en geföhnd.
Nooit eerder zat mijn haar zo goed .
Wist niet dat ik zoveel krullen had.
Erg blij met Femke
Styled by Femke•Ladies' Haircuts
Mira•over 3 years ago
Verified review
Ongelofelijk dat ze het haar zo knipt dat ik weer krullen heb.