Altijd fijn bij Femke.
Knippen kan zij als de beste, ik kom er speciaal en graag voor naar Amsterdam!!
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Anja•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Top ervaring!!
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Kiomy•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik was voor de eerste keer bij Femke, samen met mijn dochter. Wij zijn beiden super blij het resultaat, onze haren zitten weer prachtig in de krul. Femke is zeer ervaren, professioneel en heeft veel aandacht voor haar klanten. Wij komen terug!
Styling door Femke•
Vrouwen knippenToon alles…
Esther•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Eerlijk zeer deskundig en professioneel geknipt en geföhnd.
Nooit eerder zat mijn haar zo goed .
Wist niet dat ik zoveel krullen had.
Erg blij met Femke
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Mira•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ongelofelijk dat ze het haar zo knipt dat ik weer krullen heb.