Ik kom hier nu sinds ongeveer 2 jaar. Britt is een heel goede kapster. Ze werkt heel zorgvuldig en luistert goed naar je wensen. Ze is bovendien heel vriendelijk en sympathiek. De sfeer in de kapsalon is goed en gezellig.
Styled by Britt•Ladies' Haircuts
Jannemieke•over 2 years ago
Verified review
Denkt mee, perfect in zijn werk
Styled by Patrick•Ladies' Haircuts
Astrid•over 2 years ago
Verified review
De sfeer is heel fijn en gemoedelijk.Mijn haar is echt heel mooi geworden.
Meerdere tinten gecombineerd. Warm en de kleuren passen mooi bij de tint van mijn gezicht.
Echt super blij mee!
Styled by Patrick•
Ladies' HaircutsShow all…
Brigitte•over 2 years ago
Verified review
Het blijft een feestje om hier geknipt te worden. Aanrader voor iedereen!!!
Styled by Britt•Men's Haircut
Bernhard•over 2 years ago
Verified review
In een uitstekende en relaxte sfeer wordt de klant in Salon Beau Rivage gewassen, geknipt en wat nog meer nodig is. Vakkundige mensen daar laten ruimte voor de eigen inbreng van de klant. Bijzonder!