We komen hier al wel 20 jaar. Altijd naar volle tevredenheid. Kleuren knippen en föhnen. ❤️Patrick en Theo ,Britt en Dominique jullie zijn toppers. Altijd goed.
Styling door Britt•Kleuren - volledig
Marianne•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd erg vriendelijk geholpen hier, veel kennis vak zaken en altijd een prettige sfeer.
Styling door Dominique•Mannen knippen
Bastiaan•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg smurferrig ..maar weer gezellig
Styling door Patrick•Mannen knippen
smurfin•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier nu sinds ongeveer 2 jaar. Britt is een heel goede kapster. Ze werkt heel zorgvuldig en luistert goed naar je wensen. Ze is bovendien heel vriendelijk en sympathiek. De sfeer in de kapsalon is goed en gezellig.