Heel gezellig, alsof je je stamcafe bezoekt.
Ik kom er altijd met goed geknipt koppie vandaan.
Styled by Dominique•Ladies' Haircuts
Brigitta•almost 3 years ago
Verified review
Hier word je haar altijd met zorg en vakkundig geknipt, gekleurd én geföhnd. Echt vakwerk ✂️
Styled by Britt•Ladies' Full Head Highlights
Frances•almost 3 years ago
Verified review
Ik ben enorm tevreden met het resultaat en ik kan het makkelijk zelf stylen. Hartstikke bedankt Patrick❣️
Styled by Patrick•Ladies' Haircuts
Yvonne•almost 3 years ago
Verified review
Goede ervaring, vriendelijk geholpen en mooi resultaat
Styled by Britt•Ladies' Haircuts
Roxanne•almost 3 years ago
Verified review
Professioneel personeel waar je altijd als een prins behandeld wordt!gezellig kletsen en n lekker bakkie koffie erbij!echt n aanrader als je goed gekapt wil worden!