Heel gezellig, alsof je je stamcafe bezoekt.
Ik kom er altijd met goed geknipt koppie vandaan.
Styling door Dominique•Vrouwen knippen
Brigitta•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hier word je haar altijd met zorg en vakkundig geknipt, gekleurd én geföhnd. Echt vakwerk ✂️
Styling door Britt•Highlights - heel hoofd
Frances•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben enorm tevreden met het resultaat en ik kan het makkelijk zelf stylen. Hartstikke bedankt Patrick❣️
Styling door Patrick•Vrouwen knippen
Yvonne•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede ervaring, vriendelijk geholpen en mooi resultaat
Styling door Britt•Vrouwen knippen
Roxanne•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Professioneel personeel waar je altijd als een prins behandeld wordt!gezellig kletsen en n lekker bakkie koffie erbij!echt n aanrader als je goed gekapt wil worden!