Goed overleg, goed advies, geweldig geknipt door Britt
Styling door Britt•Vrouwen knippen
Brigit•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Deze salon is een absolute aanrader. Ik ben fan van Dominique maar ook de andere kappers zijn heel goed. De kwaliteit is hoog, uitvoering top en voelt je altijd welkom!
Styling door Dominique•Vrouwen knippen
mirte•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
👍👌👍👑
Styling door Patrick•
Kleuren - volledigToon alles…
Tonny•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was weer een feestje.
Mijn haar zit weer tip top, zoals altijd.
Nieuw model laten knippen. Altijd spannend . Maar hier niet.
Ze weten heel goed wat bij jou past.
Ook de kleur is weer top geverft.
Weer blij na huis.