voor het eerst door Dominique geknipt. Goed meegedacht en prima geknipt.
Styled by Dominique•Men's Haircut
Erwin•almost 3 years ago
Verified review
Patrick luistert goed en knipt heel precies. En met mijn fijne haar is dat een noodzaak. Ik kom er altijd mooier uit dan ik erin ga.
Styled by Patrick•Ladies' Haircuts
Suzanne•almost 3 years ago
Verified review
De sfeer is er altijd gezellig.
Dominique knipt heel goed. Ik heb kruinen en daar kan zij goed mee omgaan. Zij is zorgzaam. En dan ook nog met een goed geknipt koppie de deur uitgaan; wat wil een mens nog meer.
Styled by Dominique•Ladies' Haircuts
Brigitta•almost 3 years ago
Verified review
Fijne salon. Persoonlijk, lieve mensen en altijd goed geknipt en gekleurd.
Styled by Britt•
Ladies' HaircutsShow all…
Joyce•almost 3 years ago
Verified review
Zoals altijd weer goed geholpen door Patrick.
Kom hier al jaren, altijd tevreden de deur uit!