voor het eerst door Dominique geknipt. Goed meegedacht en prima geknipt.
Styling door Dominique•Mannen knippen
Erwin•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Patrick luistert goed en knipt heel precies. En met mijn fijne haar is dat een noodzaak. Ik kom er altijd mooier uit dan ik erin ga.
Styling door Patrick•Vrouwen knippen
Suzanne•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
De sfeer is er altijd gezellig.
Dominique knipt heel goed. Ik heb kruinen en daar kan zij goed mee omgaan. Zij is zorgzaam. En dan ook nog met een goed geknipt koppie de deur uitgaan; wat wil een mens nog meer.
Styling door Dominique•Vrouwen knippen
Brigitta•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon. Persoonlijk, lieve mensen en altijd goed geknipt en gekleurd.
Styling door Britt•
Kleuren - volledigToon alles…
Joyce•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd weer goed geholpen door Patrick.
Kom hier al jaren, altijd tevreden de deur uit!