Fijne, gezellige salon. Er heerst een goede sfeer en de was- knipbeurt was verzorgd, vlot en goed. Extra leuk: op vrijdag komt de bloemist langs met een bestelbus vol bloemen. Kun je jezelf nog een keer trakteren.
Styled by Britt•Ladies' Haircuts
Sanne•about 3 years ago
Verified review
Geweldig ,mooie Salon en allemaal heel goed ik heb Patrick super goed geknipt !! kom al 30 jaar bij Patrick en Theo dat zegt genoeg :-) en de Meisjes die er werken ook heel goed dus !!
Styled by Patrick•Ladies' Haircuts
HENNY•about 3 years ago
Verified review
Britt is vriendelijk en luistert goed naar haar klanten. De sfeer is voelt huiselijk aan.
Styled by Britt•Men's Haircut
Carry•about 3 years ago
Verified review
Theo stelde een nieuw model kapsel voor en dat was een goede zet. Een kapsalon met veel aandacht. Erg aardig personeel.