Fijne, gezellige salon. Er heerst een goede sfeer en de was- knipbeurt was verzorgd, vlot en goed. Extra leuk: op vrijdag komt de bloemist langs met een bestelbus vol bloemen. Kun je jezelf nog een keer trakteren.
Styling door Britt•Vrouwen knippen
Sanne•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig ,mooie Salon en allemaal heel goed ik heb Patrick super goed geknipt !! kom al 30 jaar bij Patrick en Theo dat zegt genoeg :-) en de Meisjes die er werken ook heel goed dus !!
Styling door Patrick•Vrouwen knippen
HENNY•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Britt is vriendelijk en luistert goed naar haar klanten. De sfeer is voelt huiselijk aan.
Styling door Britt•Mannen knippen
Carry•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Theo stelde een nieuw model kapsel voor en dat was een goede zet. Een kapsalon met veel aandacht. Erg aardig personeel.