Salon Beau Rivage Reviews

Willemstraat 59, Utrecht

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
2461 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Me haar zit weer goed! Dankjewel
Fijne, gezellige salon. Er heerst een goede sfeer en de was- knipbeurt was verzorgd, vlot en goed. Extra leuk: op vrijdag komt de bloemist langs met een bestelbus vol bloemen. Kun je jezelf nog een keer trakteren.
Geweldig ,mooie Salon en allemaal heel goed ik heb Patrick super goed geknipt !! kom al 30 jaar bij Patrick en Theo dat zegt genoeg :-) en de Meisjes die er werken ook heel goed dus !!
Britt is vriendelijk en luistert goed naar haar klanten. De sfeer is voelt huiselijk aan.
Theo stelde een nieuw model kapsel voor en dat was een goede zet. Een kapsalon met veel aandacht. Erg aardig personeel.