Geweldige kapsalon ben prettig. professioneel en met een super resultaat geholpen.
Styling door Patrick•Föhnen / Stylen
Leontine•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel blij met mijn nieuw kapsel!
Styling door Patrick•Vrouwen knippen
Inge•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon en weer goed geknipt. De sfeer is gezellig. Over het kapsel wordt gijn meegedacht over wat er mogelijk is en wat bij mij past. De kappers denken graag met je mee over en geven goed advies.