Eerder vond ik het altijd spannend naar de kapper te gaan.. Maar bij Theo zit ik ontspannen in de stoel, omdat ik gewoon weet dat het resultaat top gaat zijn.
Styled by Theo•Ladies' Haircuts
Sanne•about 3 years ago
Verified review
Van tevoren gebeld over wat ik voor afspraak moest reserveren, want ik wou mn haar blonderen+verven. Goed advies gekregen.
Behandeling in de salon was ook top. Gezellige, enthousiaste mensen die grapjes maken en met je kletsen. En ik ben ook heel tevreden met mn nieuwe kapsel!
Styled by Britt•
Ladies' Full Head ColouringShow all…
Rixt•about 3 years ago
Verified review
Zoals altijd helemaal tevreden met mijn kapsel.
Styled by Patrick•Ladies' Haircuts
Jacqueline•about 3 years ago
Verified review
het is echt thuis komen, gezelligheid, zorgzaam, aandacht voor de mensen, gewoon TOP!!💥
Styled by Patrick•Ladies' Full Head Colouring
Tonny•about 3 years ago
Verified review
Altijd goede zweer en gezellig en ik heb Patrick super :-) maar zijn allemaal super goed !!