Eerder vond ik het altijd spannend naar de kapper te gaan.. Maar bij Theo zit ik ontspannen in de stoel, omdat ik gewoon weet dat het resultaat top gaat zijn.
Styling door Theo•Vrouwen knippen
Sanne•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Van tevoren gebeld over wat ik voor afspraak moest reserveren, want ik wou mn haar blonderen+verven. Goed advies gekregen.
Behandeling in de salon was ook top. Gezellige, enthousiaste mensen die grapjes maken en met je kletsen. En ik ben ook heel tevreden met mn nieuwe kapsel!
Styling door Britt•
Kleuren - volledigToon alles…
Rixt•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd helemaal tevreden met mijn kapsel.
Styling door Patrick•Vrouwen knippen
Jacqueline•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
het is echt thuis komen, gezelligheid, zorgzaam, aandacht voor de mensen, gewoon TOP!!💥
Styling door Patrick•Kleuren - volledig
Tonny•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd goede zweer en gezellig en ik heb Patrick super :-) maar zijn allemaal super goed !!