Fijne Salon en ze zijn allemaal super goed ik heb dan Patrick maar de ander zijn ook zeer goed !!
Styled by Patrick•Blow Dry
HENNY•over 3 years ago
Verified review
Lekker gezellig weer. Weer effe gelachen.
Haartjes zitten weer tip top .
En ik krijg complemente dat mijn haar zo glimt.😊.
Eigelijk voelt het niet zo na de kapper gaan. maar meer op een bezoek bij goede vrienden.
Lekker ontspannen.
Top heren 👍👍
Styled by Theo•
Ladies' HaircutsShow all…
Nina•over 3 years ago
Verified review
Heel goed geknipt
Styled by Theo•Ladies' Haircuts
Anonymous•over 3 years ago
Verified review
super
Styled by Patrick•Men's Haircut
Maarten•over 3 years ago
Verified review
Goed geknipt, precies wat ik bedoelde. Ook een gezellig ontspannen sfeer.