Fijne Salon en ze zijn allemaal super goed ik heb dan Patrick maar de ander zijn ook zeer goed !!
Styling door Patrick•Föhnen / Stylen
HENNY•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Lekker gezellig weer. Weer effe gelachen.
Haartjes zitten weer tip top .
En ik krijg complemente dat mijn haar zo glimt.😊.
Eigelijk voelt het niet zo na de kapper gaan. maar meer op een bezoek bij goede vrienden.
Lekker ontspannen.
Top heren 👍👍
Styling door Theo•
Kleuren - volledigToon alles…
Nina•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel goed geknipt
Styling door Theo•Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
super
Styling door Patrick•Mannen knippen
Maarten•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed geknipt, precies wat ik bedoelde. Ook een gezellig ontspannen sfeer.