I highly recommend the salon. I’ve been to several other places and by far this one has been the best. I look forward to my next haircut.
Styled by Britt•Ladies' Haircuts
Rose•over 3 years ago
Verified review
Topkappers en heel goede sfeer!
Styled by Theo•
Ladies' HaircutsShow all…
Marilsa•over 3 years ago
Verified review
Geweldige salon in alle opzichten
Ladies' HaircutsShow all…
Annemiek•over 3 years ago
Verified review
Kom hier nu aantal jaar, naar volle tevredenheid. Ook dit keer weer top!
Styled by Theo•Men's Haircut
Pim•over 3 years ago
Verified review
Er werd goed naar mijn gezicht gekeken of de haarkleur wel bij mij paste, uiteindelijk prachtig geworden! De sfeer is heel gezellig en er wordt veel gelachen. Dit team gaat tot het uiterste voor je, echt super! Zeker een aanrader