I highly recommend the salon. I’ve been to several other places and by far this one has been the best. I look forward to my next haircut.
Styling door Britt•Vrouwen knippen
Rose•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Topkappers en heel goede sfeer!
Styling door Theo•
Kleuren - volledigToon alles…
Marilsa•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige salon in alle opzichten
Kleuren - volledigToon alles…
Annemiek•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Kom hier nu aantal jaar, naar volle tevredenheid. Ook dit keer weer top!
Styling door Theo•Mannen knippen
Pim•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Er werd goed naar mijn gezicht gekeken of de haarkleur wel bij mij paste, uiteindelijk prachtig geworden! De sfeer is heel gezellig en er wordt veel gelachen. Dit team gaat tot het uiterste voor je, echt super! Zeker een aanrader