Deskundig ,maar ook gezellig ,je voelt je thuis. ❤️
Styling door Patrick•Föhnen / Stylen
Marianne•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super gezellig..toppers..👍👍
Styling door Patrick•Föhnen / Stylen
smurfin•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is feest om hier naar de kapper te gaan
Styling door Patrick•Vrouwen knippen
Astrid•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben altijd zeer tevreden. Je wordt op een zeer vriendelijke manier welkom geheten en geholpen, zo fijn.
Behandeling ook perfect, voor mij geen andere kappers💖👍🏼
Vrouwen knippenToon alles…
Fatima•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zo als altijd geweldig. De volgende afspraak is al gemaakt.