het altijd fijn als het weer zaterdag is, dat is voor mij een dagje uit, met veel gezelligheid en aandacht!!!❤
Styled by Dominique•Blow Dry
Tonny•almost 4 years ago
Verified review
Goed geknipt en een leuke schone salon. Nieuwe favoriet!
Styled by Britt•Ladies' Haircuts
Fieke•almost 4 years ago
Verified review
Goed knipwerk en gezellig!
Styled by Dominique•Ladies' Haircuts
Els•almost 4 years ago
Verified review
De kapsalon is heel prettig, rustig en gastvrij. Dominique heeft me uitstekend geadviseerd en zeer vakkundig geknipt. Mijn haar is de laatste 10 jaar nog nooit zo goed geknipt geweest. Ik ga de volgende keer zeker weer terug om mijn haar te laten knippen door Dominique.