het altijd fijn als het weer zaterdag is, dat is voor mij een dagje uit, met veel gezelligheid en aandacht!!!❤
Styling door Dominique•Föhnen / Stylen
Tonny•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed geknipt en een leuke schone salon. Nieuwe favoriet!
Styling door Britt•Vrouwen knippen
Fieke•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed knipwerk en gezellig!
Styling door Dominique•Vrouwen knippen
Els•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
De kapsalon is heel prettig, rustig en gastvrij. Dominique heeft me uitstekend geadviseerd en zeer vakkundig geknipt. Mijn haar is de laatste 10 jaar nog nooit zo goed geknipt geweest. Ik ga de volgende keer zeker weer terug om mijn haar te laten knippen door Dominique.