Altijd een feestje om naar Patrick te gaan. Hij weet precies wat ik met mijn haar wil.
Styling door Patrick•
Highlights - heel hoofdToon alles…
Brigitte•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel goed geholpen, prachtig kapsel en bleef lang zitten. Veel complimenten gehad!
Styling door Britt•Opsteken
Mariette•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Je voelt je in deze salon bijzonder als klant.
Het team is bijzonder aardig en proces met Theo en Patrick als toppers.
N aanrader voor wie n goed kapsel en of kleur belangrijk zijn.
Styling door Patrick•Kleuren - volledig
Ans•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd weer met een super gekleurd en geknipt koppie wee de deur uit