Zoals gewoonlijk is mijn haar weer supermooi. Ik krijg altijd veel complimentjes over mijn kleur en ging weer helemaal tevreden de deur uit. Dank jullie wel.
Styled by Britt•
Blow DryShow all…
Jaqueline•about 4 years ago
Verified review
Aangegeven dat ik het rood wat lichter wilde met de zomer in aantocht. Geen probleem. En ja hoor..... helemaal goed. Bij deze kleurmeesters kun je met een gerust hart je haar laten kleuren.
Het in model brengen zoals altijd weer Top!
Styled by Theo•
Hair Styling and UpdosShow all…
Emmy•about 4 years ago
Verified review
Altijd n feest om hier naar de kapper te gaan
Styled by Patrick•
Ladies' HaircutsShow all…
Astrid•about 4 years ago
Verified review
Altijd gezellig en behandeling met zorg
Styled by Patrick•
Ladies' HaircutsShow all…
Dorien•about 4 years ago
Verified review
perfect geknipt, fijne sfeer, kapsalon zelf piekfijn uitgerust en op orde, een aanrader!