Zoals gewoonlijk is mijn haar weer supermooi. Ik krijg altijd veel complimentjes over mijn kleur en ging weer helemaal tevreden de deur uit. Dank jullie wel.
Styling door Britt•
Kleuren - volledigToon alles…
Jaqueline•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Aangegeven dat ik het rood wat lichter wilde met de zomer in aantocht. Geen probleem. En ja hoor..... helemaal goed. Bij deze kleurmeesters kun je met een gerust hart je haar laten kleuren.
Het in model brengen zoals altijd weer Top!
Styling door Theo•
Kleuren - volledigToon alles…
Emmy•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd n feest om hier naar de kapper te gaan
Styling door Patrick•
Kleuren - volledigToon alles…
Astrid•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd gezellig en behandeling met zorg
Styling door Patrick•
Highlights - heel hoofdToon alles…
Dorien•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
perfect geknipt, fijne sfeer, kapsalon zelf piekfijn uitgerust en op orde, een aanrader!