Ben erg kritisch. Maar kan daar zitten en genieten. De deskundigheid en ook nog intercollegiaal overleg over de kleuren, geven mij een rustig ontspannen gevoel.Het resultaat is compleet naar mijn zin. Top kapsalon! Dominique wil ik nooit meer kwijt! Ongelofelijk deskundig, kan goed luisteren en adviseren.
Styling door Dominique•
Highlights - heel hoofdToon alles…
Jeanette•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super mooi gekleurd door Patrick. Ik wilde eerst een balayage, maar hij adviseerde mij om
highlights te doen in een koelere tint. Heel blij met het advies en resultaat. Patrick ging heel nauwkeurig te werk en nam echt de tijd. Ik kom zeker terug!
Styling door Patrick•Highlights - heel hoofd
Marjolein•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
De beste kapper van Utrecht !
Styling door Patrick•Vrouwen knippen
Susan•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Patrick is net zo goed als Theo, die mijn haar normaal doet maar nu niet aanwezig was.
Styling door Patrick•Föhnen / Stylen
Rietje•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel goed advies gekregen en ben heel blij met het resultaat!