suoer gezellige sfeer, je voelt je er echt thuis, een echte aanrader voir mensen die nog zoekende zijn, het is echt het proberen waard!!👌👌💥
Styled by Patrick•Blow Dry
Tonny•about 4 years ago
Verified review
Dominique heeft mijn haar prima geknipt en gestyled, de volgende keer is weer met Dominique.
Styled by Dominique•Ladies' Haircuts
Anneke Reinders•about 4 years ago
Verified review
Absoluut een aanrader! Fijne kapsalon, gastvrij, gezellig en kwaliteit. Dominique heeft me geweldig geknipt. Precies zoals ik wil en het valt echt mooi!
Styled by Dominique•
Ladies' HaircutsShow all…
mirte•about 4 years ago
Verified review
Nou stoffeltje was gewoon weer as stoffeltje...wees maar blij met je oorkonde..dik verdient..👍