suoer gezellige sfeer, je voelt je er echt thuis, een echte aanrader voir mensen die nog zoekende zijn, het is echt het proberen waard!!👌👌💥
Styling door Patrick•Föhnen / Stylen
Tonny•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Dominique heeft mijn haar prima geknipt en gestyled, de volgende keer is weer met Dominique.
Styling door Dominique•Vrouwen knippen
Anneke Reinders•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Absoluut een aanrader! Fijne kapsalon, gastvrij, gezellig en kwaliteit. Dominique heeft me geweldig geknipt. Precies zoals ik wil en het valt echt mooi!
Styling door Dominique•
Kleuren - volledigToon alles…
mirte•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Nou stoffeltje was gewoon weer as stoffeltje...wees maar blij met je oorkonde..dik verdient..👍