Nieuwe favoriete kapper! Fijn en persoonlijk, Theo doet met liefde even wat extra moeite. Mooi geknipt en hele fijne sfeer.
Styling door Theo•Vrouwen knippen
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer ervaren en professionele haar artiest!
Styling door Dominique•Vrouwen knippen
CDC•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele leuke kapper en verder ook lief personeel en een gezellige sfeer helaas is wel mijn haar scheef geknipt. Ik
Styling door Dominique•Vrouwen knippen
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik zag dat er veel permanentjes werden gezet bij deze kapper dus had mijn twijfels voordat ik er heen ging maar erg tevreden over het knippen van een jong vlot krullend model!