Ik ervaar altijd gezelligheid en een goede sfeer. Ik kom graag bij Beau rivage.
Styling door Theo•Vrouwen knippen
Mietsy•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een vakmensen zijn ze daar en heel erg lief gezellig en je komt daar lekker tot rust
Styling door Patrick•
Kleuren - volledigToon alles…
Vloontje•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn haar is mooi geknipt, ik heb zelf alleen nog nooit eerder meegemaakt dat je bij de kassa opeens 7 euro extra moet betalen omdat je conditioner in je haar hebt gekregen.
Ik had de behandeling wassen knippen föhnen.
Styling door Patrick•Vrouwen knippen
Gia•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Helemaal gelukkig!!! Perfect geknipt!
Styling door Britt•Mannen knippen
Peter•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Al jaren is Dominique mijn kapster.
Ze heeft alles wat ik van een kapster verwacht en dat alles met een persoonlijke "tint".
Haar vakkundigheid vind ik het belangrijkst maar op vele fronten voldoet zij ruim voldoende!!