Salon Beau Rivage Reviews

Willemstraat 59, Utrecht

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
2465 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Ik ervaar altijd gezelligheid en een goede sfeer. Ik kom graag bij Beau rivage.
Wat een vakmensen zijn ze daar en heel erg lief gezellig en je komt daar lekker tot rust
Mijn haar is mooi geknipt, ik heb zelf alleen nog nooit eerder meegemaakt dat je bij de kassa opeens 7 euro extra moet betalen omdat je conditioner in je haar hebt gekregen. Ik had de behandeling wassen knippen föhnen.
Helemaal gelukkig!!! Perfect geknipt!
Al jaren is Dominique mijn kapster. Ze heeft alles wat ik van een kapster verwacht en dat alles met een persoonlijke "tint". Haar vakkundigheid vind ik het belangrijkst maar op vele fronten voldoet zij ruim voldoende!!