Vakmanschap, aandacht voor de klant en n enorme goede sfeer
Styling door Patrick•Vrouwen knippen
Ans•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Als vanouds weer geweldig!
Styling door Patrick•Vrouwen knippen
Marianne•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Kom al jaren bij deze mannen. Wordt altijd door Theo geknipt. Geeft deskundig advies en verzint altijd wat nieuws. Mooie salon en goede plek. Ik ga nergens anders heen!
Styling door Theo•Vrouwen knippen
Novè•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele gezellige kapsalon
En super vriendelijk allemaal
Top een aanrader 👍👍
Styling door Patrick•Föhnen / Stylen
Margret•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super goed kleur advies gekregen en heel goed geknipt!!