Vakmanschap, aandacht voor de klant en n enorme goede sfeer
Styled by Patrick•Ladies' Haircuts
Ans•about 4 years ago
Verified review
Als vanouds weer geweldig!
Styled by Patrick•Ladies' Haircuts
Marianne•about 4 years ago
Verified review
Kom al jaren bij deze mannen. Wordt altijd door Theo geknipt. Geeft deskundig advies en verzint altijd wat nieuws. Mooie salon en goede plek. Ik ga nergens anders heen!
Styled by Theo•Ladies' Haircuts
Novè•about 4 years ago
Verified review
Hele gezellige kapsalon
En super vriendelijk allemaal
Top een aanrader 👍👍
Styled by Patrick•Blow Dry
Margret•about 4 years ago
Verified review
Super goed kleur advies gekregen en heel goed geknipt!!