Ik ervaar altijd gezelligheid en een goede sfeer. Ik kom graag bij Beau rivage.
Styled by Theo•Ladies' Haircuts
Mietsy•about 4 years ago
Verified review
Wat een vakmensen zijn ze daar en heel erg lief gezellig en je komt daar lekker tot rust
Styled by Patrick•
Ladies' HaircutsShow all…
Vloontje•about 4 years ago
Verified review
Mijn haar is mooi geknipt, ik heb zelf alleen nog nooit eerder meegemaakt dat je bij de kassa opeens 7 euro extra moet betalen omdat je conditioner in je haar hebt gekregen.
Ik had de behandeling wassen knippen föhnen.
Styled by Patrick•Ladies' Haircuts
Gia•about 4 years ago
Verified review
Helemaal gelukkig!!! Perfect geknipt!
Styled by Britt•Men's Haircut
Peter•about 4 years ago
Verified review
Al jaren is Dominique mijn kapster.
Ze heeft alles wat ik van een kapster verwacht en dat alles met een persoonlijke "tint".
Haar vakkundigheid vind ik het belangrijkst maar op vele fronten voldoet zij ruim voldoende!!