Patrick heb ik al meer als 30 jaar dus...? dat zegt genoeg !!
Styled by Patrick•Blow Dry
Henny•over 4 years ago
Verified review
Ha Britt, je weer al dat ik blij ben met mijn opgefriste coupe!! Zo blij mee!! Tot de volgende keer!
Styled by Britt•Ladies' Haircuts
Yvonne•over 4 years ago
Verified review
Goed geknipt in een supergezellige kapsalon!
Styled by Patrick•Ladies' Haircuts
Dorien•over 4 years ago
Verified review
Voor het eerst geknipt door Britt.
Ga zeker terugkomen.
De sfeer was ontspannen.
Het gesprek gemoedelijk.
En ik ben prima geknipt.
Stapte echt heel blij de deur uit.