Patrick heb ik al meer als 30 jaar dus...? dat zegt genoeg !!
Styling door Patrick•Föhnen / Stylen
Henny•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ha Britt, je weer al dat ik blij ben met mijn opgefriste coupe!! Zo blij mee!! Tot de volgende keer!
Styling door Britt•Vrouwen knippen
Yvonne•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed geknipt in een supergezellige kapsalon!
Styling door Patrick•Vrouwen knippen
Dorien•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor het eerst geknipt door Britt.
Ga zeker terugkomen.
De sfeer was ontspannen.
Het gesprek gemoedelijk.
En ik ben prima geknipt.
Stapte echt heel blij de deur uit.