Ik ben weer met een knappe coup naar buiten gelopen
Styled by Dani•Ladies' Haircuts
Anonymous•almost 4 years ago
Verified review
Ik ben hartstikke tevreden over mijn ervaring bij Salon Dani. Dani heeft mijn haar heel goed verzorgd, naar wens geknipt en ook nog eens prachtig gestyled. Dank!
Styled by Dani•Ladies' Haircuts
Lonni•almost 4 years ago
Verified review
Hele fijne salon, waar ze veel moeite doen om je zo mooi mogelijk naar buiten te laten lopen. Vakkundig, erg goede prijs kwaliteit verhouding en mijn coupe is prachtig gekleurd