Ik ben weer met een knappe coup naar buiten gelopen
Styling door Dani•Vrouwen knippen
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben hartstikke tevreden over mijn ervaring bij Salon Dani. Dani heeft mijn haar heel goed verzorgd, naar wens geknipt en ook nog eens prachtig gestyled. Dank!
Styling door Dani•Vrouwen knippen
Lonni•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne salon, waar ze veel moeite doen om je zo mooi mogelijk naar buiten te laten lopen. Vakkundig, erg goede prijs kwaliteit verhouding en mijn coupe is prachtig gekleurd