Heerlijk geurende haarverzorgingsproducten tijdens het wassen, verder goed geknipt en erg mooi gefohnd 💪🏽
Styling door Dani•Vrouwen knippen
Esther•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Topervaring! Mijn haar ziet er altijd weel goed uit na het knippen
Styling door Dani•Vrouwen knippen
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Nice service, exactly what I needed!
Styling door Dani•Vrouwen knippen
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was een zeer fijne ervaring. Ik ben best moeilijk met mijn haar, maar Dani heeft mijn haar zo mooi geknipt. Zeker aan te raden! :)
Bedankt voor het knippen :))))