Super vriendelijke en fijne kapper. Neemt echt de tijd voor je en werkt heel nauwkeurig. Ik ben heel mooi geknipt, ga zeker de volgende keer weer bij Dani!
Styling door Dani•Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne salon met een kapper die goed naar je luistert. Ontzettend blij met het resultaat van het knippen en verven!
Styling door Dani•Vrouwen knippen
Annika•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Werkt snel en goed. Vriendelijke meneer. Goede prijs kwaliteits verhouding!
Styling door Dani•Föhnen / Stylen
Ayse•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Even wachten, maar werd toen snel geholpen. Een iemand deed het wassen, dan knippen en fohnen door Dani. Werd netjes en secuur gedaan.