Erg fijn, het was mijn eerste keer. Omgang en interactie met Huda was aangenaam en voelde gelijk vertrouwd aan. En mijn haar is mooi geknipt en verzorgd, dus ik liep voldaan haar leuke, rustige salon uit. I’ll be back in november :)
Khadija•11 months ago
Verified review
Perfectly done! Love my haircut. The place is beautiful and clean! And the attention is great!
Styled by Houda•Ladies' Haircuts
Alejandra•11 months ago
Verified review
Ik ben ontzettend tevreden met mijn bezoek aan deze kapper. Er werd goed naar mijn haar gekeken en ik kreeg passend en professioneel advies. Er is met aandacht en vakmanschap geknipt, precies zoals het hoort. Het resultaat is naar wens. Een aanrader!
Fadoua•11 months ago
Verified review
Mijn vaste kapper, weet precies wat ik wil en altijd gezellig met Houda!